Tvoříme obchodně úspěšné weby za skvělé ceny
My se vás nebudeme ptát, jak má váš nový web vypadat, jaký obsah na něm chcete a jak má fungovat.
Ptáme se vás na byznys, cíle a zákazníka. Než začneme pracovat na technické realizaci webu, strávíme spoustu hodin plánováním a přípravou webu. Webdesign není jen o grafice, to je jen jeho malá část.
Abychom správně pochopili, jaký byznys děláte, kdo je vaše konkurence, jakých cílů by měl web dosáhnout, a především kdo jsou a jak přemýšlejí vaši zákazníci, ptáme se na spoustu otázek.
Nikdy nezačínáme grafickým návrhem, ale vždy začínáme vaším byznysem a cíli webu!
Součástí obchodního návrhu webu je mimo jiného:
Aby web návštěvníka intuitivně provedl celým nákupním procesem až k samotné objednávce nebo poptávce, je třeba vědět:
Využíváme techniku person a analýzu klíčových slov z vyhledávačích Google a Seznam. Díky tomu navrhneme web na míru potřebám vašich skutečných zákazníků.
Drátěný model webu je nezbytnou součástí návrhu webu před jeho grafickým zpracováním.
Pod slovem wireframe si představte črtu stránky webu, v níž naznačujeme význam a funkce jednotlivých prvků na stránce.
Poskytuje celkový pohled na layout (rozvržení) prvků designu a je nedílnou součástí pro zadání grafického návrhu webu. Ten zpracovává grafik.
Lidé se na váš web nebudou chodit dívat, ale hledat informace. Grafika je tudíž podřízena obsahu a funkcím webu, aby vedla oko návštěvníka správným směrem.
Nikdy netvoříme grafiku webu ze šablony! Každý grafický návrh vychází z individuálního zadání, protože vy a váš byznys jste jedineční.